Doç. Dr. Müberra Namlı Kalem

Müberra Namlı Kalem Kimdir ?

İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakültesi’nden 1993 yılında mezun olmuştur. Kadın Hastalıkları ve Doğum ihtisasını Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesinde 1995-2000 yılları arasında tamamlamıştır. Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı olarak çalışmakta iken eğitim süreci devam etmiş olup 2006 yılında WALS(World Association of LaparoscopicSurgeons) laparoskopi ve histeroskopi eğitimini tamamlamıştır. 2009-2010 yıllarında da Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Kadın Hastalıkları ve Doğum Anabilim Dalı İnfertilite Merkezinde Tüp Bebek uzmanlığı eğitimini almıştır.

Meslek yaşamı boyunca çok sayıda ulusal ve uluslararası dergilerde yazıları yayınlanmış , çok sayıda da ulusal ve uluslararası kongre ve toplantı katılımları ile sunumları olmuştur. 2018 yılında İngiltere’de infertilite konusunda dünyanın en gelişmiş merkezlerinden biri olan Kings College of London Assisted Conception Unit ekibi ile birlikte çalışmıştır.

TJOD (Türk Jinekoloji ve Obstetrik Derneği) ve ÜTD (Üreme Tıbbı Derneği) üyelikleri mevcuttur.

Halen İstanbul’da İstinye Üniversitesi Liv Hastanesi Bahçeşehir Kadın Doğum ve Tüp Bebek Ünitelerinde görev yapmakta olan Dr Müberra Namlı Kalem’in özel ilgi alanları tüp bebek tedavisi, infertilite araştırılması ve tedavisi, tüp bebek, aynı zamanda açık ve kapalı tüm kadın hastalıkları operasyonları olmakla beraber gebelik takibi ve doğum konusunda da 25 yıldan fazla tecrübeye sahiptir.

Sertifikalar

• Üremeye Yardımcı Tedavi Yöntemleri Eğitim (Tüp Bebek) Sertifikası
  • Jinekolojik Endoskopi, Laparoskopi/Histeroskopi Sertifikası
  • Jinekolojik Kolposkopi ve Kriyocerrahi Sertifikası